Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@16:14:03 GMT

فرشادمقیمی مدیرعامل ایرانخودرو شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۱۴۴

معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران ‌خودرو انتخاب شد. ناطقان: براساس جدیدترین اخبار به دست آمده فرشاد مقیمی جایگزین هاشم یکه‌زارع شد.

درست یک هفته پیش علی ربیعی - سخنگوی دولت - در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از برکناری هاشم یکه‌زارع - مدیرعامل وقت ایران ‌خودرو - به دلیل تغییر قیمت خودرو بدون هماهنگی با وزارت صنعت، خبر داد و گفت که عباس علی‌آبادی - مدیرعامل مپنا - به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو شروع بکار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال این اتفاق نیفتاد و علی‌آبادی به دلایلی که رسما اعلام نشد، به مدیرعاملی ایران ‌خودرو انتخاب نشد.

گروه صنعتی ایران ‌خودرو یک هفته اخیر را بدون مدیرعامل گذراند تا اینکه امروز فرشاد مقیمی - معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت - به مدیرعاملی این گروه صنعتی انتخاب شد.

مقیمی پیش از معاونت امور صنایع وزارت صنعت؛ معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بود. منبع: ایسنا برچسب ها: فرشاد مقیمی ، مدیر عامل ، ایرانخودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدیر عامل ایرانخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان

صمد بهزاد گفت: سرمایه‌گذاری موتور محرک در این شرکت است ولی متاسفانه استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان احداث باغ جدید در اراضی دیم بخش هشت زراعی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توافق ضمنی برای ایجاد مرکز شناسایی سرطان و راه‌اندازی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان منطقه و شمالغرب کشور جهت غربالگری بیماری سرطان، دیالیز و دیابت در بیمارستان شهرک شهید آیت‌الله غفاری را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این مجتمع تولیدی ذکر کرد.

به گفته او، مدیریت این شرکت به صورت جدی پیگیر سرمایه‌گذاری جدید در این مجتمع عظیم ملی است و در این خصوص به حمایت‌های دولت و نماینده عالی آن در شهرستان پارس‌آباد نیاز دارد.

بهزاد بیان کرد: به رغم محدودیت منابع، توقعات از کشت و صنعت مغان و مدیریت آن زیاد است و هیات مدیره شرکت نیز با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این بنگاه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، موضوع مردمی سازی فعالیت‌ها را با پشتکار و ممارست پیگیری خواهیم کرد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • هر خودرو بعد از چندسال فرسوده می‌شود؟
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چند سال است؟
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!