Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:11:41 GMT

مقیمی مدیرعامل ایران خودرو شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۲۲۵

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از تسنیم، فرشاد مقیمی، معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

مقیمی پیش از این معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بوده است که آبان ماه سال 97 به سمت معاونت صنایع وزارت صمت منصوب شده بود.

هفته گذشته علی ربیعی سخنگوی دولت که خبر برکناری یکه زارع از مدیرعاملی ایران خودرو را مطرح کرده بود، عباس علی آبادی مدیرعامل مپنا را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرده بود که ظاهراً بنا به دلایلی علی آبادی این سمت را نپذیرف و سرانجام از بین گزینه های جدید، فرشاد مقیمی معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت هفته قبل از برکناری هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو خبر داد و اعلام کرد: "مدیرعامل ایران خودرو به صورت عمدی و بدون هماهنگی قیمت محصولاتش را افزایش داده و به همین دلیل برکنار می شود. افزایش قیمت خودرو قانونی نبوده و باید بررسی شود که آیا اشتباه نرم افزاری یا خطای شخصی بوده است."

یکه زارع از سال 92 مدیریت ایران خودرو را در اختیار داشت و بعد از 6 سال از این شرکت خودروسازی رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی ربیعی وزارت صنعت مدیرعامل ایران خودرو ایران خودرو داریوش اسدزاده شهید رجایی پگاه آهنگرانی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی عصر جدید حوزه های انتخابیه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد