Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یونس حسینی عالمی گفت: یکی از مدیران استانی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی عصر دیروز بازداشت و برای فرد مذکور در دادسرای ساری تشکیل پرونده شده است.

وی مواردی مانند تضییع اموال دولتی به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال، اختلاس به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و ارتشاء به مبلغ ۱۸۳ میلیون ریال را از جمله موارد اتهامی فرد مذکور عنوان و خاطرنشان کرد: این مدیر استانی جلب و پرونده وی به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای مرکز استان ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز مازندران ادامه داد: پرونده فوق الذکر از سوی سازمان بازرسی استان مازندران مورد پیگیری قرار گرفت و پس از ارجاع به مراجع اطلاعاتی و بررسی کارشناسان، با تایید اتهامات عنوان شده، دستور جلب ابتدایی از سوی مقام قضایی صادر شد.

۴۷۴۷

کد خبر 1293312

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دادستانی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه پرسپولیس فرانسه داریوش اسدزاده ایران و آمریکا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری