Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:47:02 GMT

رهایی جوان خوزستانی از چوبه‌ دار پس از ۱۶ سال

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۴۹۰

رهایی جوان خوزستانی از چوبه‌ دار پس از ۱۶ سال

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از رهایی یک جوان از چوبه‌دار پس از ۱۶ سال در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالعباس زبیدی‌نیا اظهار کرد: ۱۶ سال پیش یک نوجوان ۱۵ ساله مورد آزار و اذیت یکی از اقوام خود قرار گرفت. این نوجوان با هدف انتقام‌جویی با اسلحه شکاری این فرد را به قتل رساند که پس از مدتی دستگیر و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این چند سال، خانواده قاتل جهت جلب رضایت اولیای دم، بزرگان، خیرین و مصلحین زیادی را واسطه قرار دادند اما از این تلاش‌ها نتیجه‌ای حاصل نشد.

زبیدی‌نیا تصریح کرد: یک سال پیش این نوجوان، از شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان درخواست پیگیری و جلب رضایت اولیای دم کرد و پس از آن، پرونده وی به شعبه سوم کیفری اجرای احکام اهواز ارجاع و با درخواست وی موافقت شد. در نهایت پرونده وی جهت ایجاد صلح و سازش و جلب رضایت خانواده مقتول به شورای حل اختلاف شهرستان کارون ارجاع داده شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف کارون بیان کرد: رئیس و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان با تلاش و کوشش خود و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول، خوشبختانه توانستند رضایت اولیای دم را جلب کنند و این جوان پس از ۱۶ سال مورد عفو و بخشش قرار گرفت و از چوبه‌دار رهایی یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صلح و سازش شوراي حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول