Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اسبق هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش اگر به فکر استقلال و آبروی ریخته شده باشگاهی با این قدمت در اروپا نیست به فکر مردم باشد چون ناسلامتی وزیر ورزش همین مردم است!

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیرو شکست تیم استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر نوزدهم در تبریز مقابل ماشین سازی این شهر و تبعات این باخت که همراه با عصبانی شدن آندره آ استراماچونی در جلسه مطبوعاتی پایان بازی بود حواشی متعددی برای باشگاه استقلال ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج این اعتراض ها از سوی سرمربی ایتالیایی استقلال تا نشریات و رسانه های مختلف اروپایی به ویژه ایتالیایی هم پیش رفت و رسانه گازتادلو اسپورت فضای باشگاه استقلال برای استراماچونی را به زندان تشبیه کرد!

گزیده صحبتهای حسین فرزامی:
*با مدیران دوران احمدی نژاد برخورد سیاسی شده است
*خدا می داند فتحی چه میراثی برای استقلال می گذارد
*شاید آقایان مأموریت دارند استقلال را نابود کنند!
*ضعف مدیریتی تا ارنج تیم هم اثرگذار شده است
*استقلال به نبود مربی ایرانی در کادر فنی باخت

حسین فرزامی در گفت و گو با دانشجو، به ریشه یابی این مسایل پرداخته و با توجه به اینکه خود از بازیکنان اسبق باشگاه استقلال محسوب می شود دلیل شکست استقلال در تبریز را نیز بیان کرد.

عضو اسبق هیأت مدیره باشگاه استقلال ابتدا درباره مشکلاتی که در راه انتخاب یک مترجم برای استراماچونی بوجود آمده اظهار داشت: قبل از هر حرفی باید گفت آنهایی که در رأس هستند باید مدیرانی را در باشگاهی به بزرگی استقلال به کار بگیرند که فوتبال را بشناسند. اینکه یک مدیر فوتبالی در چنین باشگاهی کار کند بخش مهمی از مسایل اینچنینی حل و فصل می شود. وقتی یک فوتبالی در استادیوم راه می رود با توجه به سابقه و شناختی که از او دارند خیلی از این مسایل از جمله فلانی را به فلان اتاق راه ندهند و فلان عضو کادر فنی را به راهروی مربیان راه ندهند خود به خود حل می شود اما آقایان دوست دارند آدم خودشان را به باشگاه ببرند.

وی ادامه داد: لُب کلام اینکه آنهایی که توان کار در این قبیل پستها را ندارند با یک امضا می آیند و باعث این آبروریزی ها می شوند. اگر فلان خبرنگار ایتالیایی درباره تهران و باشگاه بزرگ استقلالش نوشته اینجا زندان است دلیلش بی مسئولیتی مدیر باشگاه استقلال است. اگر مسئولیت به افراد کاردان سپرده شود تا صدسال دیگر ایتالیایی ها که سهل است همین کشورهای همسایه و بغل دستی مان هم به چنین اخباری دسترسی پیدا نمی کنند تا صفحات نشریات شان را با تمسخر وضعیت فوتبال در مملکت ایران با تمدن چندین هزارساله ما پر کنند. این افراد انگار آمده اند و مأموریت دارند همه چیز را از بین ببرند.

فرزامی اضافه کرد: به باشگاه پرسپولیس نگاه کنید. یک جعفر کاشانی در هیأت مدیره شان دارند که هم کسوت دارد هم کار مدیریتی در سطح عالی انجام داده و هم باشگاهداری کرده است. کدامیک از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال هر سه این خصوصیتها را یکجا دارند؟ من نمی گویم حسین فرزامی را بگذارید که قبلا رییس فدراسیون فوتبال بوده یا برای همین تیم فوتبال بازی کرده و یا در جمع مدیران باشگاه استقلال خاک این مجموعه را خورده است، می گویم آدم اینکاره به باشگاه بیاورید.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همه این مشکلات از وزارت ورزش سرچشمه می گیرد و هر چه من و امثال من بگوییم کسی حرفمان را جدی نمی گیرد. باز هم تکرار می کنم این افراد این کاره نیستند. به کلی باشگاه را برهم ریخته اند و خدا می داند شش ماه بعد، دو سال بعد و یا هر زمان دیگری که این ناکاربلدها از استقلال بروند چه میراثی برای مدیران بعدی برجا می گذارند.

عضو اسبق هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: با اعضای سابق هیأت مدیره که ما باشیم برخورد سیاسی شده است. چرا؟ چون ما در دوران آقای احمدی نژاد در باشگاه کار می کردیم؟ چون ما را نیروهای آن دوره می دانند؟ خیلی بی دلیل حسابهای بانکی بنده و آقایان فتح اله زاده، ساور، زرینچه، رسولی نژاد و امیدوار رضایی را مسدود کرده اند و می گویند باشگاه بدهی مالیاتی دارد و به دوران مدیریت ما برمی گردد. اینها چه ربطی به هم دارند؟

وی تصریح کرد: نمی دانم وزیر ورزش به چه دلیلی نمی خواهد همه اشتباهات و وضعیت بدی که در این مدت در باشگاه استقلال رخ داده را ببیند؟ افرادی که در باشگاه هستند دیگر چه دسته گلی به آب نداده اند که منتظر دیدن و چشیدن طعم دست پخت جدیدشان نشسته است؟ جناب وزیر اگر به فکر باشگاه و ابعاد بین المللی اخباری که از این مجموعه به بیرون از مرزهای کشور می رود نیستید؟ اگر به فکر نتایج نماینده کشورمان در رقابتهای بین المللی قاره آسیا نیستید و حتی به فکر کارکنان باشگاه که به نوعی کارمند خودتان هستند نیستید، لااقل به فکر مردمی باشید که به عشق این تیم شب را به صبح و صبح را به شب می رسانند. شاید بین اعضای فامیل و آشنایان خود وزیر هم استقلالی باشد، آقای سلطانی فر! لااقل به خاطر اقوام و خویشاوندان خودتان قید اصرار بیهوده بر این ماجرا را بزنید.
بازیکن اسبق استقلال همچنین درباره دلایل شکست استقلال هم گفت: یک نیروی تقسیم کننده بازی در بین زمین در استقلال کم است. یک مجتبی جباری، یک پاتوسی یا بازیکنی در این سطح. فرشید اسماعیلی هم که تا حدودی داشت این کار را انجام می داد بیرون بردند و دیاباته ای که اتفاقا نیاز مبرم به بودن فرشید اسماعیلی داشت را وارد کردند! این چه معنی برای من فوتبالی دارد غیر از اینکه یعنی غیبت یک مربی ایرانی کنار دست مربی نااشنای خارجی به وضعیت استقلال.
وی اضافه کرد: استراماچونی چه می داند چه بازیکنی با چه خصوصیاتی در استقلال دارد. باید 7 هفته امتیاز بدهیم تا او تازه استقلال را بشناسد؟ اینها همه از ضعف مدیریتی است و باز هم به رأس باشگاه و در نهایت وزارت ورزش برمی گردد که یک مربی داخلی کنار دست سرمربی ایتالیایی نیست. فصل قبل بیژن طاهری همین کارها را در استقلال می کرد ولی امسال چه کسی باید این کار را در تیم انجام بدهد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال وزیر ورزش لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم که در آینده اتفاقات خوبی برای دو باشگاه رقم بخورد. شأن برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد این است که قرار است یک اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود 2 درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای 3 سال آینده 3 درصد است. صنعت ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده است و کشور ما هم نیاز هست که به این سمت حرکت کند و فکر می‌کنم نقطه آغاز این کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

 

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما همیشه در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چک کردیم و این مشکل برطرف شد. اسنادی که داشتیم را برای AFC ارسال کردیم و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. ان‌شاءالله دو باشگاه هم تلاش کنند که بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. اینکه هر دو باشگاه  الان در این مقطع واگذار شدند نشان‌دهنده عزم جدی است که نه تنها حل مشکل مجوز بوده بلکه نگاه روبه جلویی وجود داشته است. خوشبختانه این اتفاق مبارک رخ داد و هر دو باشگاه همزمان واگذار شدند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق، ایستگاه آغازی باشد و سرعت پیشرفت فوتبال و ورزش‌مان را بیشتر کند و شاهد پیشرفت ورزش و فوتبال باشیم. جا دارد که از همه همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، آقایان تاج و نبی تشکر کنم. بسیار بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند. همین الان تا به امروز که این مراسم برگزار می‌شود وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات دیگر است. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. همه این مسائل حاصل این است که همه دوستان در بدنه ورزش متوجه اهمیت فوتبال و اثرات اقتصادی و اجتماعی فوتبال در نزد مردم شده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که در این راه یک نقش کوچک داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!