Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@13:53:47 GMT

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۵۰۱

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو شد

فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از بازداشت یکه‌زارع مدیرعامل سابق ایران خودرو، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

پس از استنکاف عباس علی‌آبادی مدیرعامل مپنا از پذیرش مدیریت ایران خودرو، چهار گزینه برای تصدی مدیریت این خودروساز نهایی شده بودند که از میان آن‌ها فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به این سمت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به جز مقیمی، ناقدی قائم‌مقام اجرایی ایران‌خودرو، عادل پیرمحمدی معاون تحقیقات و مهندسی ایران‌خودرو و علی شیخ‌زاده قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور تولید نیز از دیگر گزینه‌های تصدی مدیریت این شرکت محسوب می‌شدند.

به تازگی هاشم یکه‌زارع مدیرعامل سابق ایران‌خودرو و دو نفر از مدیران ارشد این شرکت بازداشت شده‌اند.

پیش از آن علی ربیعی سخنگوی دولت در یک نشست خبری با اعلام برکناری یکه‌زارع گفته بود عباس علی‌آبادی مدیرعامل مپنا جایگزین یکه‌زارع در ایران خودرو می‌شود. با این وجود ظاهرا با استنکاف علی‌آباید از پذیرش این مسئولیت، گزینه‌های دیگری برای تصدی این مسئولیت مطرح شدند که از میان آن‌ها فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران‌خودرو برگزیده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیرعامل جدید ایران خودرو بازداشت یکه زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند

معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری

 

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری