Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اشجری از بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر درمصلای رشت با سخنرانی حجت الاسلام علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی اشجری» امروز (دوشنبه، ۴ شهریور) در جمع خبرنگاران ایران اسلامی را بزرگ‌ترین قربانی تروریسم دولتی در جهان دانست و گفت: جنایت تروریستی هشتم شهریورماه سال 1360 یکی از اقدامات ضدحقوق بشری دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر آماج کینه‌توزی دشمنان نظام قرار گرفتند و به شهادت رسیدند افزود: مردم انقلابی ایران هرگز چهل سال جنایات آمریکا و خیانت‌های ایادی داخلی آن همچون منافقان را علیه انقلاب اسلامی فراموش نمی‌کنند.

 

وی با اشاره به توهم دشمنان نظام در طول چهل سال انقلاب برای تضعیف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهارداشت: هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل(ره)، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و آثار خون پاک رجایی‌ها و باهنرها، توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی‌ دشمنان را با شکست مواجه کرده است.


حجت الاسلام اشجری با اشاره به هفته دولت خواستار بهره‌گیری از این ایام برای بازگویی ماهیت جنایت‌کارانه آمریکا و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.


وی دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگوی شایسته، مکتبی و متعهد دولت‌مردان دانست و بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان اسوه‌های ایثار، ساده‌زیستی، خدمتگزاری صادقانه و اطاعت‌پذیری از ولایت هستند و مدیران و مسئولان امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید سیره شهدای انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دولت تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام برداشته و زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کند افزود: تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ نشانه عجز و ناتوانی استکبار جهانی در برابر قدرت مقاومت و وحدت ملت ایران است و با ترفندها و دسیسه‌های شیطانی خود به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام است تا با اجرای سناریوی در هم شکستن روح مقاومت و ایستادگی ملت ایران به خیال خام فروپاشی نظام اسلامی برسد.


وی احیای روحیه انقلابی شهیدان رجایی و باهنر در مدیران، مسئولان و همه اقشار جامعه را رمز عبور موفق از شرایط سخت اقتصادی کنونی برشمرد و تاکید کرد: مبارزه همه‌جانبه با فساد اقتصادی و توجه جدی به وضعیت معیشتی جامعه از مطالبات به‌حق مردم است.


حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پیش از خطبه‌های نمازجمعه روز هشتم شهریور در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌شود گفت: حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنران این مراسم است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید غدیر روز جهانی مسجد مراسم عمامه گذاری مسجد اردبیل شیراز مساجد غدیر الگوی دولتمردان بزرگداشت هفته دولت حجت الاسلام سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هیمنه رژیم کودک کش صهیونیستی با اقدام شجاعانه سپاه در هم شکسته شد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود:در این عملیات اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی اظهارداشت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به افول و انزواست و هر روز شاهد شکست‌های پی در پی این رژیم در زمینه‌های مختلف هستیم.

سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: اگر امروز سپاه پاسداران توانستند این حماسه بزرگ را خلق کنند مدیون خون پاک شهدایی همچون شهید شیری و تمام شهدا هستیم.

وی ولایت فقیه را پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت‌ها و پیروزی‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول حمایت‌های تمام اقشار مختلف مردم است.

در پایان این مراسم تعدادی از اعضای سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تجلیل شدند.

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد