Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@01:43:37 GMT

بازداشت یکی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۵۷۷

بازداشت یکی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، سید یونس حسینی عالمی در تشریح جزئیات تخلفات این مدیر اظهار داشت:‌ مواردی از مانند تضییع اموال دولتی به مبلغ 34 میلیارد و 402 میلیون ریال، اختلاس به مبلغ 14 میلیارد و 540 میلیون ریال و ارتشاء به مبلغ 183 میلیون ریال را از جمله موارد اتهامی این مدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این مدیر استانی جلب و پرونده وی به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای مرکز استان ارجاع شده است، افزود: ‌پرونده فوق‌الذکر از سوی سازمان بازرسی استان مورد پیگیری قرار گرفت و پس از ارجاع به مراجع اطلاعاتی و بررسی کارشناسان، با تایید اتهامات عنوان شده، دستور جلب ابتدایی از سوی مقام قضایی صادر شد.

حسینی‌عالمی خاطرنشان کرد: متهم تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه تفهیم اتهام شده و پس از استماع دفاعیات، قرار تامین متناسب صادر خواهد شد. کپی متن خبر برچسب ها: بازداشت جهاد کشاورزی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: بازداشت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد

به گزارش قدس خراسان، مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر «احمدآباد صولت» و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.

باقر خدادادی اضافه کرد: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.

وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می‌توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری