Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی، بزرگترین رویداد عرصه صنایع دستی کشور است و هنرمندان این استان در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.

علی عابدی اظهار داشت: صنعتگران و هنرمندان خراسان شمالی در قالب ۴ غرفه و در رشته های دستبافته های داری، سفال و سرامیک، رودوزی های الحاقی، تراش شیشه و زیورآلات سنتی، آثار و تولیدات خود را در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در معرض نمایش و فروش قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همچنین یک سیاه چادر به منظور معرفی آداب و رسوم و ارائه غذاهای محلی استان خراسان شمالی در نمایشگاه صنایع دستی برپا شده است.

وی افزود: سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران تا نهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و ۲۵ هزار نفر از جمعیت این استان در ۶۱ رشته شناخته شده صنایع دستی فعالیت می کنند.

ب/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنایع دستی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد