Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در آیین افتتاح تعدادی از پروژه‌های روستایی هفته دولت در این استان که به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور انجام شد، بیان کرد: ۸۲۱ پروژه به ارزش سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در فارس به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید ۶۶۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، اما در سال ۹۸ به سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه افزایش یافته است، گفت: امروز و در این مراسم آبرسانی به ۲۴ روستا با اعتبارر ۱۰ میلیارد تومان و برق رسانی به ۱۳ روستای فاقد برق با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس اضافه کرد که به ۱۹۱ روستا در دولت تدبیر و امید برق رسانی انجام شده است.

گفتنی است گاز رسانی به ۱۷۴ گاز رسانی روستا با اعتبار ۳۱۹ میلیارد تومان، احداث راه و روکش راه‌های روستایی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان، افتتاح ۶۴ میلیارد تومان پروژه ارتباطات و فناوری و پوشش تلفن‌های همراه روستایی، افتتاح ۸ میلیارد تومان پروژه خدمات الکترونیک، احداث ۴ باب خانه بهداشت روستایی و بهره‌برداری از ۳۲ میلیارد تومان پروژه ورزشی روستایی از جمله پروژه‌های روستایی بود که استاندار در این مراسم به تشریح آن‌ها پرداخت و توسط رئیس جمهور به افتتاح رسید.
انتهای پیام/م

افزایش ۱۵۸ درصدی گازرسانی به روستا‌های فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گاز هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس

به گزارش جام جم آنلاین،علی جان صادق‌پور افزود: در دو سال گذشته ، ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب، شامل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای کازرون ، آباده و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستاهای امیر آباد کافتر و شهر میان در شهرستان اقلید و  پکیج تصفیه فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرم‌بید در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان فارس اضافه کرد: با گشایش این تصفیه‌خانه‌ها ۲۷هزار و ۱۰۰ متر مکعب به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری و ۹۱۰ متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برنامه‌های خود را در بخش فاضلاب مبتنی بر افزایش سرانه بهره‌مندی از سامانه‌های جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری و روستایی تدوین کرده است، افزود: در این مدت همچنین بیش از ۸۰ هزار متر به خطوط انتقال و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب اضافه شده است.

وی افزود: تصفیه‌خانه، خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر داراب هم در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه