Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از یکهزار دانش‌آموز دختر در سی‌ و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور در سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور باهم رقابت کردند که در این بین ۱۸ دانش‌آموز منتخب از استان بوشهر حائز رتبه برتر شدند.

سیروس فتحی روز دوشنبه در آئین استقبال از دانش‌آموزان برتر استان در مسابقه‌های فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور افزود: هشت نفر از دانش آموزان دختر این استان در این جشنواره موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و ۱۰ دانش آموز دیگر مقام برگزیده کشوری کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهرناز قنبری مقام اول رشته عکاسی، زهرا زیارتی رتبه دوم رشته هنرهای آوایی ( تکنوازی)، فاطمه میرزایی در رشته شعر دوم، سیده ملیکا حسینی مقام دوم رشته مقاله پژوهشی، مهسا ادیب‌نیا مقام دوم رشته مقاله پژوهشی، نسترن بهرامیان مقام دوم رشته قالیبافی، عاطفه ناصری مقام سوم رشته هنرهای آوایی (تکنوازی) و سوگل حفاری مجرد مقام سوم رشته داستان  را در این دوره از رقابت‌ها به خود اختصا دادند.

فتحی افزود: فاطمه زنگنه نژاد در رشته داستان، شیوا اسدی، الهه طاهری، شقایق ابراهیمی مطلق فاطمه محمدی، فاطمه صالحی نمایشنامه خوانی، هانیه احمدی شعر، فائزه گهتویی مقاله پژوهشی، زهرا عارف طراحی با ذغال و نرجس دانا رشته نگارگری موفق به کسب مقام برگزیده کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در پنج  رشته و بیش از ۶۰ گرایش برگزار شد که دانش آموزان دختر و پسر استان بوشهر موفق به کسب ۲۹ رتبه برتر در کشور شدند.

 سی و هفتمین جشنواره مسابقه‌های فرهنگی هنری دانش‌آموزان دختر سراسر کشور به مدت چهار روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

۶۰۴۷/۶۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر فرهنگی جشنواره آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه  گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف معرفی رشته‌های هنرستان‌ها برای دانش آموزان و اولیای آنها بر پا شده و دانش آموزان علاقمند به رشته‌های فنی، مهارتی و هنری می‌توانند برای انتخاب رشته با بازدید از این نمایشگاه به رشته‌های فنی و مهارتی برای تحصیل ادامه دهند.

علی ابوالفضلی افزود: در شهرستان فیروزه حدود ۸۰۰ هنرجو‌ی دختر و پسر در ۷ هنرستان فنی و کاردانش در شهر‌های فیروزه، همت آباد و گرماب مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ رشته فنی و مهارتی شامل: خیاطی و طراحی دوخت انواع لباس زنانه و بچه گانه، گرافیک رایانه‌ای، مدیریت خانواده، معماری، ساختمان، الکتروتکنیک، برق خودرو، برق ساختمان، برق صنعتی، جوش، فلز در هنرستان‌های این شهرستان فعال می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه افزود: هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان یکی از مهمترین مراحل در زندگی آینده است و بازدید از این نمایشگاه‌ها و آثار دانش آموزان محل مناسبی برای معرفی رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان است.

نمایشگاه معرفی رشته‌ها همراه با آثار و توانمندی‌های هنرجویان هنرستان‌های شهرستان فیروزه در محل هنرستان فنی آیت الله خامنه‌ای این شهرستان به مدت یک هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در ساعات آموزشی دایر است.

دیگر خبرها

  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد