Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@18:01:55 GMT

تصادف مرگبار در آزاد راه قزوین - زنجان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۶۷۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "نصراله بیگلری" رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر وقوع یک سانحه رانندگی در آزادراه "قزوین - زنجان" بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودروی سواری"پژو پارس"و یک دستگاه خودروی سواری"پراید"باهم برخورد کردند که متاسفانه در این سانحه دلخراش راننده خودروی "پراید" به دلیل شدت ضربات وارده جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان خودروی "پژو پارس" مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بیگلری ادامه داد: کارشناسان علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی خودرو پراید نسبت به خودرو پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت سرعت مطمئنه از تغییر مسیر ناگهانی در محور ها به ویژه در آزادراه ها خودداری کرده و با رعایت مقررات نسبت به تغییر مسیر اقدام کنند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در پی درج خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پراید به رودخانه چالوس و مفقود و زخمی شدن دو نفر، این حادثه فقط یک تصادف واژگونی و صرفاً خروج از جاده بوده و مفقودی در پی نداشته است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به وقوع حادثه یک دستگاه پراید در جاده چالوس اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در پی تصادف واژگونی یک دستگاه پراید در محدوده لعلجار، واقع در دوراهی ولشت بوده است.

وی افزود: تصادف مذکور صرفاً خروج خودرو از جاده بود که فقط راننده جراحت سطحی برداشته است.

فرمانده پلیس راه کندوان عنوان کرد: سرنشین وی به‌علت پرتاب شدن خودرو در محدوده ۲۰۰ متری جان سالم در برده است.

احمدی با بیان اینکه حادثه مذکور به علت برخورد با دپوی خاک حاشیه راه بوده که باعث خروج خودرو از جاده شد، گفت: بر مبنی این گزارش مراتب هرگونه خبر ضد نقیض در این زمینه منسوخ است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر پس از اعزام به بیمارستان طالقانی چالوس برابر تشخیص رئیس اورژانس چالوس ترخیص شدند.

کد خبر 746708

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • فیلم/ تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • تصادف مرگبار حین مسابقه اتومبیلرانی در سریلانکا + فیلم
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس