Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی خوبی بود و با وجود گرمای هوا و شرجی بودن هوا که به بدن بازیکنان فشار زیادی آورد در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم برد مهمی کسب کنیم و از زحمات بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنیم. ضمن اینکه ما غایبان زیادی در این هفته داشتیم و هم در بین بازیکنان و هم در کادرفنی غایب داشتیم ولی با این وجود با نتیجه خوبی بازی را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد صدرنشینی سپاهان گفت: صدر نشینی در این مقطع مهم نیست و اگر خدا خواست در پایان فصل صدرنشین ماندیم ارزش دارد و اینکه در هفته اول یا بیستم صدرنشین باشیم و در پایان صدر را از دست بدهیم ارزشی ندارد. به هر حال امیدوارم این جایگاه حفظ شود.

مدیرعامل سپاهان در مورد درخشش بازیکنان جدید این تیم هم عنوان کرد: نفرات جدید ما همه خوب کار کردند. محمد محبی می‌تواند پدیده فصل جدید لیگ باشد و ولسیانی و منصوری هم بازیکنان خوبی بودند. امید نورافکن هم با اینکه چند روز بیشتر نیست که به جمع بازیکنان ما اضافه شده ولی دیدید چه کیفیتی از خودش به نمایش گذاشت. سایر بازیکنان ما هم که بازی نکردند در آینده از آنها استفاده خواهد شد. ما در نقل و انتقالات با چشم باز خرید کردیم و بر اساس نیازهایمان بازیکن جذب کردیم.

تابش در مورد مراسم برترین‌های لیگ برتر هم گفت: در این مراسم از تیم ما سه بازیکن برگزیده شدند که به آنها تبریک می‌گویم. پیام نیازمند بازیکن اخلاق شد که واقعاً هم بازیکن با شخصیت و با اخلاقی است که البته قابلیت‌های فنی بالایی هم دارد. کیانی بهترین هافبک شد که این عنوان حقش بود و استنلی هم آقای گل شد. در این میان به نظرم محمد کریمی می‌توانست به عنوان پدیده فصل انتخاب شود. او از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود و با وجود اینکه در تمام بازی ها حضور نداشت توانست آقای پاس گل شود. نمی‌دانم برچه اساسی این انتخاب‌ها صورت گرفته است.

وی در مورد فعالیت نقل و انتقالاتی سپاهان هم خاطرنشان کرد: ما یک جای خالی دیگر در فهرستمان داریم که لیگ برتری نباید باشد و بازیکن خارجی غیر آسیایی هم نباشد. تیم ما تکمیل است و فقط بحث امید ابراهیمی مطرح بود که به ما اعلام کرد دوست دارد یک سال دیگر در قطر بماند و آمدنش به سپاهان منتفی شد. یک جای خالی باقی مانده را اگر نیاز داشته باشیم در نیم فصل بازیکن جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل سپاهان در مورد درخواست تعویق یک روزه بازی با ماشین سازی و مخالفت این باشگاه گفت: به دلیل آماده نبودن وضعیت ورزشگاه بوشهر به ما گفتند یک روز دیرتر با این تیم بازی کنیم و حالا ما درخواست داریم بازی با ماشین سازی یک روز دیرتر برگزار شود. ماشین سازی باید هم مخالف باشد ولی سازمان لیگ با درخواست ما موافقت کرده است. ما دو روز در بوشهر ماندیم و حالا اگه بازی ما به تعویق نیافتد ضرر می‌کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است