Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:56:44 GMT

ظریف وارد پکن شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۷۲۰

ظریف وارد پکن شد

به گزارش جماران، کانال تلگرامی سخنگوی وزارت خارجه نوشت:

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی وارد فرودگاه پکن شد و از سوی مقامات چین و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

 

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پکن چین وزارت خارجه وزیر خارجه جماران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: به آمریکا پیام داده‌ایم

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: «چنانچه رژیم اسرائیل قصد ماجراجویی داشته باشد و اقدامی علیه منافع ایران انجام دهد پاسخ ما فوری و در سطح حداکثری خواهد بود.»

دیپلمات ارشد ایران اضافه کرد: «امیدوارم که اسرائیل مرتکب اشتباهات فاحش قبلی نشود. ما به کاخ سفید و واشنگتن دی‌سی اعلام کرده‌ایم که چنانچه رژیم اسرائیل مرتکب خطا شود پاسخ ما قاطع، حتمی و برای آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.»

طبق نوشته سی‌ان‌ان، وزیر امور خارجه ایران همچنین تصریح کرده که موشک‌ها و پهپاد‌های شلیک‌شده از سوی ایران در روز شنبه در پاسخ به حمله اسرائیل در دمشق شلیک شده‌اند. 

طبق نوشته سی‌ان‌ان، وزیر خارجه ایران گفته هدف از شلیک آن پرتابه‌ها انجام «اقدامی برابر» و برای «فهماندن این بوده که ما ابزار‌های لازم برای پاسخ را داریم.»

جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در عملیاتی موسوم به «وعده صادق» ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل شلیک کرد. 

تهران می‌گوید این عملیات برای تنبیه رژیم اسرائیل به دلیل حمله موشکی این رژیم به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز ۱۳ فروردین‌ماه انجام شده است که در جریان آن ۷ نفر به شهادت رسیدند.

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اقدام نظامی ایران ذیل بند ۵۱ منشور سازمان ملل در خصوص دفاع مشروع صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: به آمریکا پیام داده‌ایم
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • امیرعبداللهیان: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم
  • رضایی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد