Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با اشاره به رویکرد دولت در تقویت اشتغال روستایی، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی در استان تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی آشتاب»، امروز(4 شهریور) در مراسم بهربرداری از یک واحد تعاونی، با اشاره به رویکرد دولت در حوزه اشتغال بویژه اشتغال روستایی، افزود: : اشتغال روستایی از سیاست های اصلی دولت در سال جاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با اشاره به طرح اشتغال روستایی در استان، اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی در استان تصویب شده که با ابلاغ اعتبارات سال ۹۸ است.

 

وی با بیان اینکه کار پرداخت این تسهیلات به زودی آغاز می شود، افزود: رونق تولید، تقویت فرصت های اشتغال و توقف روند مهاجرت به شهرها از مهم ترین اهداف و رویکردهای طرح تسهیلات اشتغال روستایی است.

 

آشتاب، بیان کرد: همچنین بیش از ۷۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی اختصاص یافته تا ۲ هزار و ۳۶۸ نفر از افراد تحت پوشش از این خدمت بهره مند شوند.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته تعاون ۱۶ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۱۲۹ فرصت شغلی در استان بهره برداری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد:  اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی با اشتغال ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال است.

 

آشتاب، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت بهره برداری از پنج طرح تعاون محور با ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت اردبیل مراسم عمامه گذاری عید غدیر روز جهانی مسجد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز تسهیلات تعاون اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه

ایرج صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی بین دامداران و کشاورزان کرمانشاهی توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان نهاده توزیع شده، ۷۵ هزار تن نهاده دامی بوده که با سهمیه بندی انجام شده بین دامداران توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۲۵ هزار تن نیز نهاده کشاورزی بوده که بین کشاورزان توزیع گردیده است.

وی ادامه داد: تأمین و توزیع نهاده‌های لازم برای بهره برداران با قیمت مناسب و در زمان نیاز از وظایف مجموعه تعاون روستایی است.

صفایی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در حوزه‌های کشاورزی و دامداری ضمن کاهش هزینه‌های تولید، به اقتصاد تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامداری کمک می‌کند.

کد خبر 6080406

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • پیمان‌ سپاری ارزی، به کاهش صادرات منجر شد