Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل خوبرو ،  خانه جوان شهر کهک با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از جمله آن دانست و گفت: مدرسه شهر کهک با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار  و مقاوم سازی هفت واحد مدارس این شهر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از  طرح های بهره برداری شده در هفته دولت است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های برق با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل پروژه احداث و توسعه شبکه های فشار قوی و ضعیف در روستاهای شهر کهک و پروژه بهینه سازی شبکه روستایی در راستای رفع افت ولتاژ گفت: آبرسانی به روستای ابرجس و دستگرد از سرشاخه های دز با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح ها به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار کهک با اشاره به روکش آسفالت جاده پردیسان به ورجان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار گفت: خط انتقال آب سرشاخه های دز به شهر کهک به طول یکهزار و ۲۸۱ متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح همزمان با هفته دولت می باشد.

وی گاز رسانی به روستای وشنوه با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار را مورد توجه قرار داد و گفت: نصب تیرهای روشنایی در محورهای روستایی با هشت میلیارد ریال اعتبار از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای خورآباد و ونارچ با بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر طرح ها است.

وی اضافه کرد:خانه بهداشت روستاهای خورآباد و ونارچ با ۶ میلیارد ریال اعتبار و طرح احداث مدرسه روستای صرم با ۱۲ میلیارد ریال از محل کمک های خیران به بهره برداری رسید..

بخشدار کهک همچنین زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در روستاهای میم، خاوه و ابرجس با ۶ میلیارد ریال را مورد توجه قرار داد و گفت: احداث بوستان دستگرد، ورجان با پنج میلیارد ریال اعتبار و احداث جنگل مصنوعی در روستای وشنوه و کرمجگان در مقیاس یک هکتار با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین احداث مجتمع های گردشگری و پذیرایی دهکده مجلل و توکل با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت روشنایی قم گاز مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد

رضا ملکی گفت: این حجم از سرمایه‌گذاری با صدور۳۲ فقره پروانه بهره‌برداری محقق شد و ۷۸۲ فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین ادامه داد: ۲۳ فقره جواز تاسیس با برآورد سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار و ۹۷۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال سال گذشته در این شهرستان صادر شد.

ملکی بیان کرد: بهره‌برداری از این واحدها ۵۸۹ فرصت شغلی در حوزه صنعت خمین فراهم می‌کند.

خمین به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب استان مرکزی و در فاصله ۷۲ کیلومتری اراک واقع شده است.

این شهرستان دارای یک شهرک صنعتی، ۲ ناحیه صنعتی و ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد