Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:26:11 GMT

کارمندان بازوان قدرتمند این دولت هستند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۹۱۴

کارمندان بازوان قدرتمند این دولت هستند

سیدمحمدی با بیان اینکه رشد و پیشرفت و توسعه کارها توسط کارمندان رقم می‌خورد، گفت: پیشرفت جامعه را مرهون زحمات کارمندان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» صبح امروز(دوشنبه، 4شهریور) در همایش روز کارمند که در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارمندان عناصر تلاشگر و پویای نظام اداری و جامعه ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کارمندان بازوان قدرتمند این دولت هستند، افزود: آنچه که به نتیجه می‌رسد با دستان پرتوان و اندیشه‌ها و تلاش و همت کارمندان است.

 

وی با بیان اینکه باید جایگاه ارزشمند کارمندان را پاس بداریم و از زحمات شبانه‌روزی آنها تجلیل کنیم، گفت: کارمندان خواسته‌های مردم را جواب و با دستان پرتوان خود انجام می‌دهند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه رشد و پیشرفت و توسعه کارها توسط کارمندان رقم می‌خورد و ما هم باید در راستای ارتقای کارمندان تلاش کنیم، تصریح کرد: کارمندان کسانی هستند که برنامه‌ها و ایده‌های دولت را محقق می‌کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا پیشرفت جامعه را مرهون زحمات کارمندان دانست و خاطرنشان کرد: در فرهنگ اسلامی کار و خدمت ارزش بالایی دارد و ما به عنوان کارمند نباید به کار خود به منزله شغل نگاه کنیم.

 

وی با بیان اینکه امانت‌داری و احساس مسئولیت به شغلمان قداست می‌دهد، اظهار کرد: جایگاه کارمندان به‌واسطه مسئولیت و وظیفه‌ای که در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند، می‌تواند ارزش داشته باشد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد اردبیل روز جهانی مسجد مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شبستان یزد مراسم عمامه گذاری بیرجند تجلیل از کارمندان نمونه روز کارمند هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889006

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست