Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشتی آزاد کشور  از ششم تا هشتم شهریورماه در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

نونهالان خوزستانی رضا شهبازی، سام آقایی، نیما فتحی، حمیدرضا خادمی‌پیران، علی بداغی، امیرحسین خزلی، ابوالفضل بهداروندی، محمدمهدی صحرایی، محمدرضا اورکی کوه‌شور، امید شجاعی و حسن اباذری‌پور به عنوان ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زیلائی‌پور، سعید فاضلی و عزت‌الله فتحی به عنوان مربی و جمشید جمالی‌زاده به عنوان سرپرست به همراه تیم استان حضور دارد.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات کشتی آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل
  • بحرین آزادکاران خود را برای قهرمانی آسیا معرفی کرد
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است
  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳