Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:41:31 GMT

جی هفت هم به برگزیت کمکی نکرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۰۵۸

جی هفت هم به برگزیت کمکی نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه استاندارد در یادداشتی به موضوع برگزیت و نشست گروه هفت پرداخته و نوشته است: همانطور که پیش بینی می شد «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس دست خالی به فرانسه رفت و نتوانست در این نشست پیشنهاد جدیدی در راستای اجرایی شدن برگزیت ارائه دهد. 

استاندارد در ادامه نوشت: گرچه جانسون از ابتدای فعالیت های تبلیغاتی خود برای پست نخست وزیری انگلیس وعده تحقق برگزیت را داده است، اما آنچه برای اروپا مهم است نحوه اجرایی شدن خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه اتریشی با تاکید بر خواست واقعی اروپا مبنی حصول برگزیت براساس توافق خاطر نشان کرده است: برخی گمانه زنی ها حاکی از این بود که محفل برگزاری نشست گروه هفت در فرانسه می تواند به روند اجرایی شدن برگزیت کمک کرده و برگزیت برپایه توافق اولیه میان لندن-بروکسل بدست آید. 

عدم ارائه طرح و پیشنهاد از سوی جانسون و بی علاقگی مقامات دیگر سبب شد تا موضوع برگزیت جولانگاه خوبی در نشست گروه هفت فرانسه نداشته است.

کد خبر 4702446 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس برگزیت اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین سوریه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن فرانسه ترکیه روسیه کشمیر جی هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است