Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@03:02:08 GMT

افتتاح شش پروژه شیلاتی در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۱۱۶

افتتاح شش پروژه شیلاتی در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محسن یکتاپورعنوان کرد:این شش پروژه شامل پنج سایت پرورش میگو و همچنین افتتاح سردخانه عمل آوری و بسته بندی آبزیان می شود.

وی با اشاره به اینکه پنج سایت پرورش میگو افتتاح شده در منطقه سایه خوش بندرلنگه و به مساحت 80 هکتار بوده است تصریح کرد:در مجموع بالغ بر 12میلیارد تومان برای این اراضی سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکتاپور با بیان اینکه افتتاح سردخانه عمل آوری و بسته بندی آبزیان واقع در بندر بستانه  نقش مهمی در حوزه شیلات این منطقه دارد گفت: این سردخانه دو مداره با سرمایه گذاری ده میلیارد تومانی و ظرفیت سه هزار و 500 تنی به بهره برداری رسیده است.

در ادامه استاندار هرمزگان به همراه مدیر کل شیلات هرمزگان و هیئت همراه از شرکت صنایع فرآوری آبزیان بندر بستانه با ظرفیت بسته بندی روزانه 120 تن و نگهداری هزار و 200تن آبزیان که برای بیش از  300 نفر اشتغال زایی کرده است بازدید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی دولت سرمایه گذاری فرماندار شهرستان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بندرلنگه
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر