Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:38:48 GMT

دماوند ۱۲۳ شهید، جانباز و آزاده کارمند دولت دارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۱۳۰

دماوند ۱۲۳ شهید، جانباز و آزاده کارمند دولت دارد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، گفت: دماوند ۱۲۳ شهید و جانباز و آزاده کارمند دولت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، قاسم ملیحی در خصوص آزادگان، شهدا و جانبازان شهرستان دماوند اظهار داشت: آزادگان سرافراز نماد ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان هستند و صبر و استقامت آنان به اسلام آبرو بخشید و آزادگان را باید وارثان شهدا نامید تا برای همیشه تاریخ نام و یاد شهیدان را زنده نگه داشته و راهشان را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بنیادشهید و امورایثارگران دماوند با بیان این که  آزادگان و ایثارگران سرمایه های ارزشمند نظام هستند، افزود:  باید از تمام ظرفیت های نظام برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرده و آن را به نسل های آینده انتقال دهیم.

 

ملیحی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی را تکیه بر همین ایثار و مقاومت اعلام کرد و گفت: آزادگان مشکلات زیادی دارند و رسیدگی به آن وظیفه مسئولان است و بی شک همه مسئولان در مقابل این بزرگواران خود را خادم و خدمتگزار می دانند.

 

وی در خصوص تعداد شهید و جانباز و آزاده کارمند در دولت اظهار داشت:  دماوند ۱۲۳ شهید و جانباز و آزاده کارمند دولت دارد که از این تعداد، ۱۳ کارمند شهید، ۲۶ کارمند آزاده و ۸۴ کارمند نیز جانباز می‌باشند.

 

ملیحی همچنین از بهره برداری پروژه ساماندهی گلزار شهدای محله درویش خبر داد و بیان داشت: این پروژه در روز چهارشنبه ششم شهریورماه با حضور استاندار و مقامات و رؤسای استان تهران و شهرستان دماوند تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد اردبیل روز جهانی مسجد شیراز روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم عمامه گذاری عید غدیر مساجد آمار ایثارگران جانبازان و ایثارگران شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند