Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور پیگیری درگذشت یک فرزند شهید در قم را صادر کرد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور پیگیری درگذشت یک فرزند شهید در قم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از متن دستور حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی خطاب به حسن مصلحی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد آمده است: با تأسف از درگذشت یکی از فرزندان شهید عزیز ضروری است در اسرع وقت نسبت به بررسی کامل ماوقع و همچنین روند درمانی ایشان اقدام نموده و نتیجه بررسی کامل موضوع به اینجانب گزارش گردد.

مشکلات درمانی ایثارگران به روایت رئیس بنیاد شهیدشایعات در مورد رئیس بنیاد شهید چگونه قوت گرفت؟

بدیهی است بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد خادم جامعه معزز ایثارگری وظیفه خود می‌داند ضمن بررسی دلایل و پیگیری برخورد با مقصرین احتمالی، موضوع را ریشه‌یابی کرده و به کمک دستگاه‌های مسئول از تکرار این رویداد جلوگیری نماید.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیدمحمدعلی شهیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور شنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان دشتی گفت: همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان بوشهر، آئین تجلیل از همسران شهدای والامقام شهرستان‌های دشتی و تنگستان در خورموج برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام می‌شود، حواله ۳۰۰ قطعه زمین به فرزندان شهدا اهدا خواهد شد.

کد خبر 6078370

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • مادر شهید «عبدالخالد ماجدی» به فرزند شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
  • ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام جذب شده است
  • جذب ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام