Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که دشمنان امروز استقلال علمی کشور را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: سامانه "باور" نماد باور ۳۷۳ ملت ایران به "خود" است.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی طهرانچی به مناسبت "روز صنعت" از توانمندی‌های وزارت دفاع در ساخت سامانه‌های پدافند هوایی و همچنین سامانه "باور ۳۷۳" بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از سامانه "باور ۳۷۳" با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مؤلفه‌های فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد را بنیان اقتدار کشور می‌دانند، گفت: بر اساس همین موضوع دشمنان امروز استقلال علمی کشور را مورد هدف قرار داده و روی آن بسیار حساس شده‌اند.

وی با تقدیر از دانشمندان صنعت دفاعی در ساخت سامانه "پدافند هوایی باور ۳۷۳" گفت: سامانه باور نماد باور ملت ایران به "خود" است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، طهرانچی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای انحراف ایران اسلامی از مسیر پیشرفت به کار بسته‌اند، تصریح کرد: خون‌های زیادی در راه جهاد علمی و رسیدن به قله‌های افتخار تقدیم انقلاب  شده است و در این چهار دهه مجموعه‌های علمی و دفاعی همواره حرکتی رو به جلو داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامانه باور 373 دانشگاه آزاد اسلامي وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.    سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.   فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.   وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.   فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موشن گرافی: مهمترین سامانه های پدافندی ایران | خاری در چشم دشمنان
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!