Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان عنوان کرد: باهدف تأمین نیازهای تحصیلی خانواده‌های نیازمند و در آستانه بازگشایی مدارس، جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با شعار « بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم » برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۷  با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر کلیه شهرستان‌ها و روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ در مصلی های نماز جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی گفت: مرحله دوم این جشن نیز در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ و در سطح مدارس کلیه شهرستان‌ها با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان باهدف کمک به محصلین نیازمند همان مدارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نیکوکاران جهت مشارکت در این جشن می‌توانند هم از طریق واریز کمک نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی بنام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هم به‌صورت اهدای لوازم التحریر، پوشاک و کمک های غیر نقدی کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: یکی دیگر از روش‌های سریع و آسان مشارکت در این جشن پرداخت کمک به‌صورت الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از طریق گوشی تلفن همراه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد کردستان جشن عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس

کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

او افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

او افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس