Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۸۰ مورد کمک هزینه خرید لوازم التحریر و کیف و کفش به ارزش ۹ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

او افزود: دانش آموزان می‌توانند پس از دریافت بن خرید اقلام مورد نیاز مدرسه به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جهت خرید به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ن

پرداخت ۳۸۰ مورد کمک هزینه خرید لوازم التحریر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ