Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تعطیلی دو کشتارگاه مرغ به علت عدم حضور ناظر شرعی و غیر بهداشتی بودن محیط کشتارگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری در خصوص این موضوع اظهار کرد: گشت تعزیرات حکومتی این اداره کل به همراه بازرسین صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان دامپزشکی در بازدید شبانه از دو کشتارگاه مرغ، به بررسی وضعیت ارائه خدمات پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌ها با توجه به عدم حضور ناظر شرعی و غیر بهداشتی بودن محیط کشتارگاه و استفاده غیر مجاز از اتباع بیگانه فاقد مدارک بهداشتی از فعالیت دو کشتارگاه جلوگیری و پرونده متخلفین تشکیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل