Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهدمقدس گفت: خدمت و نوکری اهل بیت(ع) به ویژه از سوی روحانیون در ماه‌های محرم و صفر ارزشی دوچندان دارد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جلسه دیدار با جمعی از مداحان استان خراسان رضوی اظهار داشت: روحانیون باید خدمت‌رسانی  را در دستور کار قرار دهند، براساس تاریخ امروز منزلگاه سه حادثه مهم در تاریخ اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نزول آیه تقدیر، انگشتربخشی امام و نزول آیه ولایت از اتفاقات رخ داده در چنین روزی است، در این روز سه تابلوی قرآنی در سال نهم یا دهم ذی‌الحجه نازل شد که تمام مسلمانان آن را قبول دارند، باید روز 24 ذی‌الحجه را به عنوان روز پربرکت برشماریم.

علم‌الهدی ادامه داد: باید این روز را جشن بگیریم و مانند غدیر به این روز احترام بگذاریم، باید ما حق امام را در ارتباط با این سه تابلو ادا کنیم، ما در برخی مواقع چنان در مشکلات خود غرق می‌شویم که موقعیت خوب خود را در شغل و جایگاه خود نمی‌دانیم.

سمنان| «هیئت‌های مذهبی» و «محرم» فرصتی گران‌سنگ برای تبیین گام دوم انقلابتئاتر ویژه کودکان و نوجوانان ماه محرم در قم اجرا می‌شودخدمت‌رسانی 6 هزار خادمیار به زائران حرم امام رضا(ع) در ماه محرم
وی بیان کرد: نباید کارگر باشیم بلکه باید برای امام نوکری کنیم، نوکر همیشه در خدمت بوده و تمام امور ارباب را اداره می‌کند، دو نشانه پذیرفته شدن ما به عنوان نوکر برای امام، اخلاص و موفقیت در نوکری است، تمامی روحانیان از سوی امامان پذیرفته شدند که توانستند در این مسیر فعالیت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: روحانیون نوکران بااخلاص سیدالشهدا(ع) هستید و نوکری و عزاداری ماه محرم ارزش بسیاری دارد، باید این مراسم به‌خوبی برگزار شود و استقبال گرمی از این مراسم صورت پذیرد، همچنین «شیعتی مَهْما شَرِبْتُم ماءِ عَذْبٍ فاذکرونی» یکی از اشعار منتسب به حضرت سکینه است که  پس از شهادت امام حسین(ع) خطاب به شیعیان آن حضرت سروده شده و باید همیشه میان سخنرانی‌ها بیادآوری شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد