Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ترکمن گفت: کاروان خدمت گروه های جهادی ادارات و نهادهای شهرستان ترکمن امروز (دوشنبه ۴ شهریور) برای بهسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «جواد جعفریان» امروز (دوشنبه 4 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: گروه های جهادی بسیج و دستگاه های دولتی و جهادی بسیج محلات در قالب کاروان خدمت به مردم سیل زده خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ترکمن افزود: اعضای این کاروان قرار است یکصد خانه را مرمت ‌کنند.

 

وی تصریح کرد: خانه‌های آسیب دیده از سیل که نیاز به تعمیرات جزئی دارند در شهر و روستا‌های این شهرستان شناسایی شده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد روز جهانی مسجد روزنامه شیراز اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم عمامه گذاری عید غدیر مساجد مناطق سیل زده اعزام گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کلیه کودکان زیر ۵ سال (کلیه متولدین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ به بعد) در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه همزمان با سایر دانشگاه‌های مناطق غیر گرمسیری کشوردر دو نوبت اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان که از نظر بیماری بومی فلج اطفال در مرز شرقی هستند همچنین تردد اتباع از کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان به کشور ایران باعث شده است اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ این دستاورد بزرگ (ریشه کنی فلج اطفال در کشور) و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش ویروس پولیو عملیات سالانه ایمن سازی تکمیلی در ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام می‌گردد.

به گفته وی نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان آغاز می‌شود و مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح در سطح استان به این صورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال به صورت خانه به خانه توسط تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی به صورت خانه به خانه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر، واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند و از تعداد ۱۶۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۳۷۲ نفر بازدید، بررسی و پیگیری کرده و اقدامات بهداشتی لازم را به عمل می‌آورند.

کد خبر 6085986

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا