Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی گفت: بسیج، یکی از مهمترین فرمول های حل مشکلات کشور است و روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد که باید چنین روحیه ای، حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بسیج نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی در نشست هم اندیشی مسئولان استانی سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئولان زیارتگاه های دفاع مقدس که  در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه بسیج، یکی از مهمترین فرمول های حل مشکلات کشور است، گفت: روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما یک مکتب دفاعی در کشورمان داریم که برگرفته از سبک انقلاب اسلامی است که موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین سبک، باعث پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه در مقابل داعش گردید.


سردار سلیمانی تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور یکی از کارهای ماندگار و اثرگذار فرهنگی در کشورمان است و برگزاری یادواره شهدا نیز یکی از اقدامات موثر در جهت ترویج سبک زندگی شهداست و باید سعی کنیم که مشارکت مردمی در برگزاری این گونه یادواره های شهدا افزایش پیدا کند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید بیش از پیش قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که این انقلاب مردمی به همین سادگی میسر نشده است.


وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، یک رمز الهی است که باعث پیروزی ما در مقابل رژیم هایی گردید که قدرت زیادی داشتند اما نتوانستند در مقابل همت و اراده محکم مردم کشورمان ایستادگی کنند و در نهایت شکست خوردند و این در حالی است که در اوج قدرت بودند.


سردار سلیمانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ناآرامی هایی در کردستان توسط ضدانقلاب مواجه بودیم و بعد از آن، رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کرد و هشت سال دفاع مقدس آغاز گردید اما این شهدا و مردم بودند که با حضور داوطلبانه شان در جبهه های حق علیه باطل، از دفاع مقدس یک فرصت و یک گنجینه ساختند؛ گنجینه ای که همچنان ترویج فرهنگ آن می تواند بیمه کننده انقلاب اسلامی و کشورمان از توطئه های دشمنان اسلام باشد.


رئیس سازمان بسیج مستضفعین خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس، پیر و جوان به صورت داوطلبانه پا در میدان نبرد گذاشتند تا در پیروزی در دفاع مقدس، نقش داشته باشند و نگذارند که دشمن به خاک کشورمان تجاوز کند که باید تلاش کنیم چنین فرهنگ و معرفتی همچنان در نسل های امروزی و آینده جریان داشته باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد روز جهانی مسجد روزنامه شیراز اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم عمامه گذاری عید غدیر مساجد سردار سلیمانی بسیجی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.

وی با تأکید بر برنامه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور در طرق مختلف از جمله فضای مجازی و جنگ نرم افزود: در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش و رواج دهیم زیرا تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب و سربلندی این نظام توجه به سیره و روش شهدا است.

استاندار گیلان با اشاره به اهتمام مسؤولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان بیان کرد: گیلان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس در گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تأخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.

عباسی با بیان اینکه تقدیم هشت هزار شهید در گیلان، نشان‌دهنده ولایتمداری مردم این استان در طول ۴۵ سال گذشته است، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم گیلان رزمندگان گیلانی، سرداران دلاور جبهه‌های حق علیه باطل بودند که با ایثار خود باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام شدند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس تصریح کرد: باید در کنار ظرفیت‌های ملی از ظرفیت و متخصصان استانی هم برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان نهایت بهره را برد زیرا باید فضای ساختاری و محیطی موزه دفاع مقدس متفاوت از دیگر موزه‌های دفاع مقدس کشور باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه توجه به زیست بوم گیلان یک اصل برای در احداث موزه دفاع مقدس باشد، گفت: به زیست بوم گیلان در ساخت موزه دفاع مقدس گیلان باید توجه شود از این رو انتظار دارم موزه دفاع مقدس ساخته شده حال و هوای دوران دفاع مقدس را برای ما تداعی کند.

گفتنی است، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در مسیر ورودی اصلی به استان گیلان و شهر رشت در حال احداث می‌باشد که فاز اول این پروژه ۲ هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار محوطه دارد و در سوم خرداد ماه سال جاری توسط رئیس محترم جمهور به صورت ارتباط تصویری همزمان با پنج استان دیگر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6088001

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا