Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام جزئیات برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری گفت: امسال جشن عاطفه در ۲ مرحله طی روز‌های هفتم و هشتم شهریورماه و همچنین ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد. تاریخ انتشار: 12:40 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۵۷۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علیرضا عسگریان تأمین مایحتاج مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در روز پنجشنبه هفتم شهریورماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سراسر کشور آغاز می‌شود و این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: همچنین در روز جمعه هشتم شهریورماه پایگاه‌های مستقر در مصلی‌های نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه دهم مهرماه در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: امسال برنامه‌های ویژه جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: علاوه بر برپایی پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و محل‌های پیش‌بینی شده در مصلی‌های نماز جمعه، مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد (#۱*۸۸۷۷*) و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد به آدرس emdad.ir کمک‌های خود را به صورت الکترونیکی برای جشن عاطفه‌ها اختصاص دهند.

عسگریان تاکید کرد: پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار، بسته‌هایی شامل اقلام تحصیلی دانش‌آموزان به ارزش چهار میلیون ریال تهیه و میان دانش‌آموزان محروم و تحت حمایت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد سال تحصیلی مصلی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس در تاریخ ۷ خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی یوسفی در حاشیه جلسه علنی امروز -دوشنبه بیست و هفتم فروردین- مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین جلسه مجلس یازدهم چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و در این روز مراسم اختتامیه مجلس یازدهم برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم افزود: آغاز به کار مجلس دوازدهم دوشنبه هفتم خردادماه است که در همان روز مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم بر اساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بر این اساس، ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز نماینده مورد نظر خود را نشناختند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، تکلیف این ۴۴ کرسی مدنظر مشخص شود.

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر»، ۲۱ حوزه برای رقابت نامزدهای مورد نظر آنها در تاریخ مذکور هستند.

کد خبر 744818

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»