Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشته روانشناسی برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد بندرلنگه اضافه شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشته جدید روانشناسی برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد بندرلنگه اضافه شد.
بر این اساس، دانشگاه آزاد بندرلنگه از مهرماه در این رشته تحصیلی، پذیرش دانشجو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بندرلنگه دانشگاه آزاد اسلامی رشته های جدید دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی

 محمدباقر خادم عرفان اظهار کرد: امیدواریم زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و بین المللی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام و محقق شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در سال ۱۴۰۲ هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

وی بیان کرد: از افتخارات دانشگاه این است که در رده بندی‌های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

خادم عرفان ادامه داد: یکی از برنامه‌های دانشگاه به تبع سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود