Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار "ولی‌اله رضایی‌نژاد" اظهار داشت: در پی ارتقای امنیت مرز‌های دریایی و برخورد قانونی با مخلان اقتصادی کشور و تحقق بخشیدن به شعار سال (رونق تولید)، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های دریایی استان بوشهر اجرا شد.

وی افزود: دریابانان بندر کنگان در اجرای این طرح، موفق شدند ۳ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را در حوزه استحفاظی بندر کنگان شناسایی و متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: مأموران دریابانی در بازرسی از شناور‌های توقیفی، ۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، ۲۰۰ عدد لوازم جانبی عینک، ۴۳ هزار بطری انواع نوشیدنی خارجی، ۵۰ دستگاه تلویزیون، ۱۵ دستگاه کولر، ۲۲ هزار کیلوگرم مواد خوراکی، ۲۰۰ دستگاه جاروبرقی، ۳۶۰ جفت کفش مردانه، ۳۰۰ کیلوگرم برنج، ۵۰ حلقه لاستیک، ۳۶ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ... به ارزش ۴۷ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال را از قاچاقچیان کشف کردند.

سردار رضایی‌نژاد تصریح کرد: در این عملیات، ۱۱ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه کالا‌های مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر برنج قاچاق کفش مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان