Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:38:56 GMT

نزاع دسته جمعی و قتل در بهار

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۶۳۴

نزاع دسته جمعی و قتل در بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری روز دوشنبه در این باره توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از مناطق شهرستان بهار، بی درنگ ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، افرادی به علت اختلافات قومی قبیله ای با همدیگر درگیر و اقدام به مصدوم و مجروح کردن یکدیگر به وسیله چاقو و قمه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: در این درگیری ها فردی به وسیله سلاح سرد به قتل رسید و ضارب متواری شد.

سرهنگ نوری اظهار داشت: با به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم و اقدامات تخصصی، قاتل در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: در این رابطه تعدادی از عاملان نزاع و درگیری دستگیر شدند و هم اینک با اقدامات پیشگیرانه، اوضاع تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی همدان انتظامی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ یوسف اشرفی  با بیان اینکه عوامل انتظامی این شهرستان این تعداد خودرو را از ابتدای امسال با اجرای طرح مبارزه با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش توقیف کردند، افزود: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از برخورد با وسایل نقلیه بدون پلاک اضافه کرد: برخورد با خودروهای بدون پلاک و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودروهاست.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: طبق ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند، باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه پلاک خودروهای نو نیز باید قبل از خروج از نمایندگی نصب شده باشد، گفت: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش در نور دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • مسمومیت دسته‌جمعی با گاز مونواکسیدکربن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد