Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:21:20 GMT

همایش راویان مکتب حسینی در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۶۴۰

همایش راویان مکتب حسینی در قم برگزار شد

همایش راویان مکتب حسینی با حضور سردار مؤمنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در قم برگزار شد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش راویان مکتب حسینی پیش از ظهر امروز با حضور سردار مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی کثیری از طلاب مبلغ در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه در این همایش، نقشه‌های عملیاتی تروریستی سال 2017 را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: اکثر قریب به‌اتفاق عملیات تروریستی در مرز ایران اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی جدا شدن بخش عظیمی از ایران در دوره‌های مختلف تاریخی را مورداشاره قرار داد و گفت: در 40 سال انقلاب اسلامی حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشده است.

وی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، اقتصادی و نانو پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته که غیرقابل‌انکار است.

راجی تأکید کرد: آموزش محوری، پژوهش محوری، کیفیت محوری و فن‌آور محوری 4 مرحله‌ای بوده که دنیا در عرصه علمی طی کرده است، ما سال 1313 اولین دانشگاه جدید را در ایران تأسیس کرده‌ایم و تا سال 2000 آموزش محور بوده‌ایم، از این سال به بعد به سمت پژوهش محوری رفته‌ایم که تا سال 2010 ادامه داشت، از سال 2010 تا 2017 کیفیت محور هستیم و از این سال به بعد به سمت فن‌آور محوری رفته‌ایم.

دانشگاهیان رهرو شایسته‌ای برای مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشندشهادت مظلومانه علی اصغر(ع) سند حقانیت مکتب حسینی استمداحان نقش به‌سزایی در ترویج مکتب حسینی دارند

وی به اوج رساندن مشارکت مردمی را سومین عنوان بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌های ملی و استکبارستیزی، مسابقه خدمات‌رسانی، فعالیت‌های نیکوکاری و میزان مشارکت در انتخابات 5 مؤلفه‌ای هستند که در جمهوری اسلامی ایران متفاوت از کشورهای دیگر است.

راجی با بیان اینکه کشور آمریکا بیشترین فرار مالیاتی و پول‌شویی را از طریق فعالیت‌های نیکوکاری دارد، افزود: مهم‌ترین حامیان جمهوری اسلامی ایران، شیعیان کشورهای مختلف من‌جمله آمریکا و اروپا از طریق فعالیت‌های نیکوکاری هستند.

استاد حوزه و دانشگاه چهارمین دستاوردی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرده‌اند  ر ا مقابله شگفت‌انگیز با جهل عنوان و اضافه کرد: سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور پنجمین مؤلفه است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود

تین نیوز

 اولین پیش نشست « همایش سالانه بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران » با موضوع « تنظیم گری و توسعه رقابت در صنعت حمل و نقل ریلی » برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، میزبان این نشست تخصصی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته و  زمان برگزاری آن ساعت 14 روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 است.

بر اساس گزارش انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته حضور در این نشست فقط به صورت آنلاین مقدور است.

مشاهده بر خط نشست از طریق کانال آپارات: www.aparat.com/NICC

گروه تلگرام متخصصان ریلی ایران: https://t.me/Iran_Railway_Experts

کانال تلگرام متخصصان ریلی ایران: https://t.me/Iran_Railway_Specialists

کانال بله متخصصان ریلی ایران: https://ble.ir/iran_railway_specialists

کانال ایتا متخصصان ریلی ایران: https://eitaa.com/Iran_Railway_Specialists

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است