Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@19:04:22 GMT

کاهش نرخ رسمی یورو و پوند / قیمت ۹ ارز ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۶۷۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه چهارم شهریورماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته  ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۸ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۱ هزار و ۵۶۰ ریال و هر یورو نیز با ۷۶ ریال افت نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۷۹۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۶۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۷۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۶ ریال، روپیه هند ۵۸۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۴۳۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۲۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۶ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۵۹۳ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۸۱۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۳۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲۸ ریال، روبل روسیه ۶۳۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۱ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۳۰۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۲۴۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۶۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۳۸۵ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۹۳ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۷۶ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۸۸۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۱۱۶ ریال، رینگیت مالزی ۹هزار و ۹۸۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۵۰۳  ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۷۵ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۳۳۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۳۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جام نیوز پوند یورو بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۸۹۵ تومان معامله می‌شود.

پیش بینی نرخ دلار | قیمت‌ها در بازار ارز کاهشی می‌شود؟

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

کد خبر 846310 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات