Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@16:35:27 GMT

ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۷۴۰

ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان برگزار می شود

گلچین گفت: ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان در روز (پنجشنبه ۷ شهریور) در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

«احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با نوزدهمین جشنواره ملی چاپ ایران، ششمین همایش صنعت چاپ استان گلستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اتحادیه چاپخانه داران و رسته های وابسته در روز (پنجشنبه ٧ شهریور) از ساعت ١٠ تا ١٢ در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه این مراسم با حضور معاون مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، افزود: سخنرانی مسئولان و فعالان حوزه چاپ استان گلستان، تجلیل از پیشکسوتان، مدیران و کارکنان صنعت چاپ استان گلستان و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت عید غدیر اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روز جهانی مسجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان مساجد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب» در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود

همایش آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب با حضور حسین میر محمد صادقی در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب با حضور دکتر حسین میر محمد صادقی در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.


این همایش با محوریت واکاوی سیاست های قانونگذاری کیفری در دوران پسا انقلاب، پرسش و پاسخ دانشجویی حول محور مسائل مختلف حوزه جزایی کشور، بررسی تطبیقی قوانین شبهه دار، ارائه رویکرد های قانون گذاری کیفری در مجلس دهم شورای اسلامی با حضور معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در دوره دهم در سالن همایش های دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می شود.


گفتنی ست دبیر علمی این همایش دکتر علی ایزدیار مدرس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی و فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته حقوق کیفری و جرم شناسی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

زمان برگزاری همایش روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ الی ۱۷ می باشد. محل برگزاری همایش نیز سالن همایش های شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واقع در خیابان روانمهر شهر تهران می باشد.

لازم به ذکر است حضور در این همایش برای عموم مجاز می باشد و علاقه مندان خارج از دانشگاه جهت حضور، با شماره ۰۹۳۳۸۲۶۵۲۹۲ هماهنگی لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • هنرمندان با پرداختن به موضوعات دینی - ملی آنها را ماندگار می‌کنند
  • همایش «آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب» در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود
  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ حافظ قرآن کریم
  • بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد