Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان در بانکوک تایلند در حال برگزاری است و تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان سال گذشته لیگ برتر ایران و آسیا در این مسابقات حضور دارد.

تیم مس در گروه  C با تیم‌های مگنوس بزریل و آل پوزی اسپانیا همگروه است. 

تیم مس بعد از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا مدت 20 روز است که همچنان در تایلند حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تیم امروز و در اولین بازی افتتاحیه این مسابقات و از ساعت 11 صبح به وقت ایران به مصاف نمایند مگنوس نماینده برزیل رفت و در نتیجه نماینده برزیل توانست 3 بر یک مس را شکست دهد. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان

میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا اولین تیم راه‌یافته به دور حذفی رقابت‌ها لقب گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور دوم از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (جمعه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B آغاز شد.

تیم ملی تایلند، میزبان مسابقات با نتیجه 5 بر صفر بر میانمار غلبه کرد و ویتنام با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست چین شد. تایلند با کسب شش امتیاز در صدر جدول گروه ایستاد و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرد. ویتنام نیز با چهار امتیاز در رتبه دوم جای دارد و میانمار با ایستادن در رده سوم با یک امتیاز، همچنان به صعود امیدوار است.

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن به احتمال تقابل با ایران

در گروه B نیز ازبکستان به مصاف عراق رفت و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. عربستان نیز که در دور نخست شکست سنگینی مقابل عراق تجربه کرده بود، با نتیجه 4 بر 2 مقابل استرالیا به برتری رسید. ازبکستان با شش امتیاز در صدر جدول قرار دارد، اما صعود ازبک‌ها به جمع هشت تیم پایانی هنوز قطعی نشده است. عراق و عربستان نیز با سه امتیاز به ترتیب رده‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و در هفته پایانی برای صعود می‌جنگند.

طاهری: چند فرصت گلزنی به افغانستان دادیم؛ این خوب نیست

پرونده دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا فردا بسته می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، تیم ملی کشورمان مقابل بحرین صف‌آرایی خواهد کرد. برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

شنبه اول اردیبهشت
قرقیزستان - تاجیکستان، ساعت 10:30
افغانستان - کویت، ساعت 12:30
کره جنوبی - ژاپن، ساعت 14:30
بحرین - ایران، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • افتتاحیه مسابقات ربوکاپ آزاد ایران