Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی، صبح امروز، 4 شهریورماه، در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به‌مناسبت هفته دولت که با حضور رئیس جمهور به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، از آ‌ب‌رسانی به 49 روستای استان همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: در استان هر روز 30خانوار و هر هفته در 2روستا پروژه آب‌رسانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح‌ها در قالب 25 پروژه با اعتبار 107 میلیارد و 465 میلیون ریال صورت گرفته و با افتتاح این طرح‌ها 10هزار و 396 خانوار روستایی از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.
رضوی با اشاره به اینکه از سال 92 تاکنون مشترکین آب تحت‌پوشش در استان 25 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: از سال 92 تاکنون عملیات آب‌رسانی به 477روستای استان با جمعیت 285 هزار و 917 نفر و اعتبار هزینه‌کرد هزار و پانصد میلیارد تومان انجام شده است.
وی یادآور شد: درحال‌حاضر 286 هزار و 224 مشترک روستایی آب در استان وجود دارد که رشد بیش از 8 درصدی را نسبت به سال 92 نشان می‌دهد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن آب آشامیدنی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری