Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بهره برداری از پنچ پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در میاندوآب آغاز و کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، همزمان با هفته دولت و با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و مسئولان شهرستان میاندوآب، پروژه هایی در بخش عمرانی و خدماتی و ورزشی افتتاح و پروژه های آموزش و پرورش نیز کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته شامل یک باب مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی خیرساز، زمین چمن مصنوعی مدرسه ابوعلی سینا، سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سه طرح عمران روستایی است.

نخستین طرح افتتاح امروز، افتتاح زمین چمن مصنوعی در دبیرستان ابوعلی سینا بود.

به گفته بهروز تقی نژاد مدیر آموزش و پرورش میاندوآب این چمن به ابعاد ۴۲ در ۲۲ مترمربع و در مجموع ۸۵۰ مترمربع با صرف ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال ساخته شده که ۴۰ درصد آن از محل اعتبارات ورزشی وزارت آموزش و پرورش و ۶۰ درصد نیز از محل اجاره بهای سالن ورزشی مختص آموزش و پرورش میاندوآب تامین شده است.

 

هم چنین امروز کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه ۲۲ بهمن در میاندوآب با حضور مسئولان به زمین زده شد.

به گفته تقی نژاد مدیر آموزش و پرورش میاندوآب این مدرسه جایگزین مدرسه فعلی بوده و در یک هزار و ۵۳۰ مترمربع زمین، ۲۶۰ متر دیوارکشی و سه هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز محوطه سازی و با پیش بینی اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی ساخته می‌شود.

مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی خیرساز مرحوم حاجی زاده در کوی شبیلو دیگر پروژه ای بود که امروز افتتاح شد.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۷ مترمربع ساخته شده که ۵۳۷ مترمربع به فضای آموزشی، یکهزار و ۵۰۰ متر نیز به محوطه سازی اختصاص یافته است.

همچنین برای ساخت این مدرسه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی (تجهیز و نوسازی) و ۳۰ درصد آن نیز توسط خیران هزینه شده است.

کلنگ ساخت سالن ورزشی مدرسه دخترانه فاطمیه(س) شهر باروق دیگر طرحی بود که عملیات عمرانی آن با حضور مسوولان آغاز شد.

این سالن ورزشی به صورت مشارکتی و در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع احداث می شود.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در آیین کلنگ‌زنی این مدرسه نیز  گفت: این فضای ورزشی در جوار مدرسه فاطمیه شهر باروق و در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع ساخته می‌شود.

همچنین سه طرح هادی و عمران روستایی در بخش باروق با صرف ۹ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال اعتبار در بخش باروق به بهره‌برداری رسید.
بخشدار باروق در آیین افتتاح این طرح‌ها به صورت نمادین در روستای چالخماز برگزار شد، گفت: این طرح‌ها شامل آسفالت‌ریزی معابر روستای چالخماز است که از محل اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب بیش از سه میلیارد و ۳۲ میلیون ریال هزینه شده است.

علی ابراهیم‌نژاد افزود: برای جدول کشی و نصب ست ورزشی در این روستا به ترتیب ۷۲۰ میلیون ریال و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است‌.

وی با بیان اینکه برای خانه ورزش این روستا ۵۰۰ میلیون ریال و یکسان سازی و ساماندهی قبور شهدای روستای چالخماز ۲۶۰ میلیون ریال از محل دهیاری و بنیاد شهید شهرستان هزینه شده است، گفت: اجرای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت روستای حمید دیگر طرحی است که در این روستا ۲ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است‌.
بخشدار باروق افزود: همچنین برای اجرای سنگ‌فرش و کانیو در معابر روستای نادرگلی نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

همچنین امروز سه واحد مسکن نیز در بخش باروق تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب در این زمینه گفت: این واحد ها هر کدام در زمینی به مساحت ۶۰ مترمربع و با صرف ۵۵۰ میلیون ریال برای هر کدام از محل اعتبارات بلاعوض دولتی، امدادی و خیران احداث شده است‌.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک