Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:35:28 GMT

از هر شگردی برای جذب عشق مردم به اهل بیت (ع) استفاده کنید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۴۲۱

از هر شگردی برای جذب عشق مردم به اهل بیت (ع) استفاده کنید

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، با مداحان خراسان رضوی در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد. در این دیدار، مداحانی چون احمد واعظی، علی برادران، سعید قانع و دیگر مداحان به مدیحه‌سرایی اهل بیت پرداختند.

آیت‌الله علم‌الهدی در جمع مداحان خراسان رضوی اظهار کرد: افتخار من، بودن در خدمت شما مداحان است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد بنده به شما مداحان این است که در این روز که ۲۴ ذی‌حجه، مصادف با نزول آیه مباهله، نزول آیه تطهیر و ولایت است، هرساله مراسمی داشته باشید و آن را مانند عید غدیر، باشکوه برگزار کنید؛ تا بتوانیم حق اهل بیت را در مورد این آیات ادا کنیم، چراکه این سه آیه، سه تابلوی قرآن در مورد ولایت اهل بیت است و هیچ کس حتی علما و محدثین اهل سنت، به جز وهابی‌ها، منکر آن نیست و شک و شبه‌ای در آن ندارد.

وی افزود: سعی کنید به جای کارمند بودن، نوکر اهل بیت(ع) باشید؛ کارمند در برابر کاری که انجام می‌دهد، حقوق می‌گیرد اما نوکر همه چیز خود را از ارباب خود دارد. ملاک و معیار پذیرفته‌شدن به نوکری اهل بیت(ع)، اخلاص است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: حال که نوکری شما مداحان اهل بیت (ع) نزد ایشان تثبیت شده است، شایسته نیست که به منبع دیگری چشم امید داشته باشید. شما بهترین نوکری را نزد ارباب دارید که نوکر و دلال عشق اهل بیت(ع) هستید و سعی کنید حرف کسانی که می‌گویند بسته روضه بخوانید را گوش نکرده و از هر شگردی برای جذب عشق مردم به اهل بیت (ع) استفاده کنید.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه به تداوم این جلسات در سال‌های آینده ابراز امیدواری کرده و بیان کرد: شال‌های عزایی از سوی مقام معظم رهبری به شما عزیزان تقدیم می‌شود که به نشانه اذن عزای ایشان یعنی حجتِ حجت خدا، به مداحان اهل بیت(ع)، در آستانه محرمالکریم است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه سنتی از قبل در ابتدای روضه‌خوانی مداحان بوده که اکنون کمرنگ شده است، از مداحان خواست تا این سنت را مجدداً به پا دارند و عنوان کرد:  مداحان در گذشته دم می‌گرفتند و این شعر را می‌خواندند که آن را متعلق به حضرت سکینه در گودال قتلگاه و روز عاشورا می‌دانند: شیعتی مَهْما شَرِبْتُم ماءِ عَذْبٍ فاذکرونی اَوْ سَمِعْتُم بِغَـــــریبٍ اَوْ شَهیدٍ فَانْدُبُونی.

کد خبر 4702497

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی مداحان مشهد امام جمعه مشهد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان
  • حمایت مردم از اجرای طرح نور
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • (ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟