Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@17:56:35 GMT

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۴۳۵

آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان شمالی

خراسان شمالی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از آزادی ۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان از محل موقوفات و مشارکت خیرین به مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده، اظهار داشت: با عنایت به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر تقویت کارکردهای خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیران برای کنترل و کاهش آسیب‌های جامعه تلاش‌هایی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه و با تأسیس مرکز امور خیریه، به مناسبت عید سعید غدیرخم و با هدف دستگیری از زندانیان نیازمند و بازگرداندن آرامش و امنیت به خانواده و با عنایت امیرالمؤمنین (ع) و مشارکت متولیان و خیران تعداد زندانیانی که در کل کشور در عید غدیر به کانون خانواده خود بازمی‌گردند، به ۲۸۰ نفر رسید که تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد با شرایط خاص در این عید آزاد می شوند.

مدیر کل اوقاف استان افزود: به کمک خیرین و از محل موقوفات مرتبط خراسان شمالی  ۶ نفر در بجنورد، ۴ نفر در شیروان و یک نفر در اسفراین از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه اقدام برای آزادی زندانیان نیازمند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی باعث ایجاد مودت و محبت اهل‌بیت(ع) در بین خانواده‌ها می‌شود، گفت: شماره‌ حساب‌هایی نیز برای مشارکت خیران نیک‌اندیش در این امر مهم اعلام شده است.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت خیرین اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان هزینه لازم برای آزادی همه زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمسار را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، امید کهربایی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان شهرستان گرمسار که به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این سازمان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه خانه‌ معلم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 370 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمسار نیاز است.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان شهرستان گرمسار، افزود: امروز بیش از 150 نفر از خیرین و نیکوکاران حضور داشته‌اند مبلغ 12 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به اینکه 13 زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار حضور دارند، عنوان کرد: برای آزادسازی این زندانیان به 370 میلیارد ریال نیاز است.

کهربایی افزود: ستاد دیه نه تنها دست نیاز به سوی کمک‌های مادی مردم دراز کرده، بلکه خواستار کمک‌های معنوی هم است.

وی تصریح کرد: در سال 1402 با مبلغ 2 میلیارد و 430 میلیون تومان توانسته‌ایم 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: این زندانیان در مجموع بیش از 150 میلیارد ریال بدهی داشته‌اند که از طریق ستاد دیه و کمک خیرین در شهرستان گرمسار موفق به آزادی آنان شده‌ایم.

کهربایی با اشاره به اینکه خیرین گرمساری با اهدای 2 میلیارد ریال به انجمن حمایت از خانواده زندانیان گرمسار در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند نیز قدم برداشتند، افزود: خیرین گرمساری با اهدای یک زمین به ارزش 10 میلیارد ریالی اقدامات خیرخواهانه خود را در زمینه کمک به خانواده‌های نیازمند زندانی نیز تکمیل کردند.

وی با بیان کرد: نقش مردم و کمک‌های خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار مهم است و ما از همه می‌خواهیم مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند، چرا که این جشن هر ساله با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و برگرداندن آنها به آغوش گرم خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، جشن گلریزان شهرستان گرمسار برای آزادسازی زندانیان با تلاش‌های رئیس زندان، امام جمعه، جمعی از مسئولان و تعدادی از خیران این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی