Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ، در دوره دوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران که توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام گرفت، آمنه سیاری مدیر عامل شرکت تعاونی الغدیر و مریم همت پور مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی زنان الزهرای شهر مود رتبه های سوم و چهارم را کسب نمودند. 

قابل ذکر است؛ شرکت تعاونی الغدیر با مدیر عاملی خانم آمنه سیاری از شرکت های تعاونی فعال و موفق در حوزه خدمات توسعه روستایی می¬باشد که حضور در بیش از ۴۰ نمایشگاه استانی و کشوری، اخذ عنوان کارآفرین نمونه استانی و کشوری، اخذ تأییدیه و تقدیرنامه ازسازمان ملل متحد UNDP ، عنوان کارآفرین برترکشوری در حوزه محیط زیست و عنوان کارگر و تلاشگر برتر نمونه شهرستان در سال های ۹۴- ۹۵ – ۹۶ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... را در کارنامه خود دارد.

شرکت تعاونی روستایی زنان الزهرای مود با مدیر عاملی مریم همت پور نیز در زمینه های کارآفرینی در زمینه های شیرینی پزی ، فرآوری گیاهان دارویی و تولید عرقیات گیاهی و ... فعالیت و کسب عنوان کارآفرین برتر ملی در سال ۸۸ ، نفر برتر جشنواره کارآفرینان استانی در سال ۸۷ ، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در خراسان، ثبت کانون فرهنگی اجتماعی مهرآفرینان بانوان مود، انتخاب به عنوان طلایه دار ایثار در سطح ملی ، انتخاب به عنوان طلایه دار اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ ، معرفی به عنوان تعاونی نمونه کشور در سال های ۷۹-۸۰-۸۴-۸۹ و دریافت لوح تقدیر به عنوان جهادگر برتر اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ و ... از مهمترین افتخارات وی است. 

شایان ذکر است؛ معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اسفندماه ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه، انتخاب برترین کارآفرینان زن که در شرایط جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران تلاش می کنند را رقم زد و هموطنان را دعوت کرد تا با رأی خود بهترین های این عرصه را انتخاب کنند و انتخابات اخیر، دومین دوره انتخاب مردمی کارآفرین زن نمونه کشور می باشد. 

گفتنی است؛ در دوره قبل انتخابات مذکور نیز فاطمه ذاکریان مدیرعامل شرکت تعاونی زنان روستای خراشاد به عنوان کارآفرین نمونه کشور انتخاب شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ایران خراسان جنوبی زنان نهاد ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل انتقال خون استان گفت: : ازابتدای ماه مبارک رمضان  ششمین پویش اهدای خون " مهرسرخ" باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون درمراکز خونگیری سراسر استان آغازشده و تا  شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشته است. 
کامبیز مهدیزاده  افزود: درطول این مدت ۹۱۶ نفرجهت اهدای خون به مراکزخونگیری مراجعه کردند که ۷۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.
وی ازاهدای خون ۱۰۴ نفر برای اولین بار درطول برگزاری پویش خبرداد وگفت: ۴۷۲ نفر ازاهداکنندگان شرکت کننده درپویش اهداکننده مستمر بودند و ۵۴ خانم هم موفق به اهدای خون شدند.
وی از برگزاری  پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تاپایان ماه رمضان نیز خبرداد.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • جهش تولید برای ایران قوی / مردم را چگونه مشارکت دهیم؟
  • تأمین ۱۰۱ هزار تن گندم برای خراسان جنوبی
  • چگونگی تحقق شعار سال از دید کارشناسان/ تعاونی‌های تولید فعال شوند
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور
  • رشد ۲۵ درصدی جمع‌آوری زکات در کشور