Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم و برنامه های هشتم شهریورماه ورامین اعلام شد.

‌به گزارش ایسنا‌، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور شهرستان ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسئولان کشور در عرصه خدمت رسانی به مردم باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین افزود: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که می توان پاک زندگی کرد و برای همیشه در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی جاودانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش شبکه های ضد انقلاب و برخی نفوذی های داخل برای تطهیر چهره منافقین ادامه داد: جنایات منافقین از دهه ۶۰ تاکنون هیچگاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نمی شود و هشتم شهریور بهترین فرصت برای تبیین جنایات منافقین است.

محمودی ادامه داد: ترور و شهادت شخصیت های بزرگی نظیر شهید رجایی و باهنر، آیت الله مدنی و قدوسی، شهید عراقی و فرزندش حسام، سرتیپ دستجردی و شهید اندرزگو در شهریورماه تنها بخشی از جنایات منافقین محسوب می شود که باید برای مردم بازگو گردد.

وی با اشاره به مراسم شهرستانی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان ورامین اضافه کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان روز چهارشنبه ۶ شهریورماه از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین برگزار و سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

محمودی با اشاره به حضور مسئولان شهرستان ورامین در نماز جمعه هشتم شهریور متذکر شد: فرماندار شهرستان ورامین سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه خواهد بود و سپس میز خدمت و جلسه پرسش و پاسخ مسوولان و مردم در پایگاه نماز جمعه برپا می شود.

رییس ستاد گرامیداشت هشتم شهریور ورامین با تشریح برخی برنامه های محوری این ایام گفت: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، درج جملات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهیدان رجایی و باهنر در سربرگ مکاتبات اداری، برگزاری نشست استادیاران و سرمربیان صالحین شهرستان، برگزاری زیارت عاشورا در ادارات به یاد شهیدان رجایی و باهنر و افتتاح طرح های عمرانی بخشی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منافقين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز

 احمد قباد گفت: یک باب مغازه به ارزش ۶ میلیارد ریال، با نیت هزینه روزانه مسجد، آموزش و ترویج قرآن کریم و فرهنگ نماز در شهرستان بندرلنگه از سوی واقف خیراندیش احمد نجاتی وقف شد.

وی گفت: شهرستان بندرلنگه به لحاظ فرهنگی و بافت شهری قدمتی دیرینه دارد و مردم این دیار در تجارت و بازرگانی در کتب تاریخی از آنها یاد شده است، این موضوع در مقوله فرهنگی وقف که خیر جاری است نیز نام آنان را در زمره مردمی خیر، نیک اندیش و باایمان ثبت  کرده است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • روایت فانتزی از جنایات استعمار
  • ثبت وقف ۶ میلیاردی در بندرلنگه با نیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز
  • استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود
  • بهزیستی هیچگاه حمایت خود را از فرزندانش قطع نخواهد کرد
  • قدردانی از حضور مسئولان و مردم در مراسم خاکسپاری پدر شهیدان دهنوی