Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای دولت مستعفی یمن امروز (دوشنبه) نیز به پیشروی‌های خود در مناطق تحت سیطره نیروهای شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات در استان شبوه در جنوب شرق یمن ادامه دادند.

منابع نظامی گفتند، نیروهای دولت مستعفی یمن به سمت منطقه "مفرق الصعید" و منطقه "النقبه" پیشروی کرده و بعد از درگیری‌های محدودی با نیروهای شورای انتقالی بر این دو منطقه مسلط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای دولت مستعفی بر چندین منطقه از جمله "مرخه"، "السلف" در مسیر شهر "عتق" و شهرستان "بیحان" در غرب استان شبوه مسلط شدند.

یک منبع نیز که خواست نامش فاش نشود، گفت، ارتش دولت مستعفی بر پادگان "الرمضه" در شهرستان "حبان" در شرق استان شبوه یکی از مهمترین مواضع نیروهای نخبه شبوانی مورد حمایت امارات مسلط شد.

درگیری‌ها میان نیروهای نخبه شبوانی و نیروهای دولت مستعفی به کشته شدن دو تن از نیروهای نخبه شبوانی و زخمی شدن شش تن دیگر منجر شد.

نیروهای شورای انتقالی جنوب روز جمعه نتوانستند به دلیل مقاومت نیروهای دولت مستعفی به شهر عتق مرکز استان شبوه یورش ببرند. نیروهای دولت مستعفی روز شنبه نیز بر پادگان‌های نظامی وابسته به نیروهای مورد حمایت امارات در استان شبوه مسلط شدند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید

امام رضا(ع) در بخشی از پیام خود به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) که به نوعی این پیام منشور زندگی به شمار می‌رود، فرمودند: اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید، اگر شیطان مجال نفوذ پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

به گزارش ایسنا، یکی از یادگارهای زیبا و مهمی که از امام رضا(ع) به پیروان خویش رسیده است، پیامی است که عبدالعظیم حسنی آن را روایت کرده است. روزی حضرت رضا(ع) چند نکته مهم به او آموختند و به او یادآور شدند تا آن را به شیعیان و یاران ابلاغ کند. بخشی از این پیام که می توان آن را منشور زندگی جمعی نامید، بدین شرح است:

وجود نازنین امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) فرمودند «یا عبدَالعظیمِ، أبلِغْ عنّی أولیائی السّلامَ، و قُلْ لَهُم: أنْ لا یَجعَلوا للشَّیطانِ علی أنْفُسِهِم سَبیلاً» سلام من ‌را به محبین و دوستانم برسان و بگو اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید.

امام در ادامه می‌فرمایند «انسان اگر این راه‌ها را بشناسد، هر انسان عاقل ذی‌الشعور درصدد برمیاد راه شیطان را ببندد و سد کند و اجازه ندهد شیطان بر او مسلط شود، این نفس اژدرهاست اگر مجال پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

در ادامه این کلام می‌خوانیم که اشخاص و افرادی هم بودند که اینها به جهت اینکه راه‌های نفوذ شیطان را شناختند و راه را بر او سد کردند، توانستند به سعادت و کمال برسند.

امام در بخش دیگری از این پیام خود می‌فرمایند «کسی که راهزنه و دزده می‌تواند عابد مستجاب الدعوه ‌شود، یک شب یک آیه از قرآن به گوش یک دزد خورد با این مضمون که «آیا وقتش نشده که قلبت به خشیت بیافتد، پس از آن ورق زندگی فرد برگشت».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی