Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس این طرح یکهزار و ۲۹۵ آموزشیار سوادآموزی مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ دقیقه ابتدای هر کلاس درس را به آموزش مسائل مربوط به نماز اختصاص می دهند.

وی افزود: اجرای این طرح از ۲ سال گذشته تاکنون و همزمان با سراسر کشور برای سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هشت همایش توجیهی و تبیینی به منظور اجرای این طرح برای آموزشیاران سوادآموزی استان برگزار خواهد شد.  

زارع پور عنوان کرد: این همایش های توجیهی و تبیینی با مشارکت ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شوند.

وی ابراز داشت: هدف از اجرای طرح «نماز کلید بهشت» ارتقای دانش و آگاهی افراد بی سواد و کم سواد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه نماز و احکام آن است.

زارع پور گفت: نحوه اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی و از سوادآموزان برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می شود.

نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال گذشته ۹۳.۹ درصد بوده است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۷۴ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد