Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛بمناسبت هفته دولت و در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین،  محمد شفیعی فرماندار قزوین، جعفرزادگان بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان استانیک واحد پرورش گاو شیری در روستای مهدی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین افتتاح شد و به بهره برداری رسید.این طرح در زمینی به مساحت ۸۴۸۰ مترمربع احداث شده و دارای ۱۵۱۸ مترمربع فضای مسقف و ۱۹۷۲ مترمربع فضای غیر مسقف و در مجموع ۳۴۹۰ متر مربع بنای مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این واحد دامی با ظرفیت ۸۰ راس گاو شیری مولد، سالیانه ۹۱۵ تن شیر خام و ۳۲ تن گوشت قرمز تولید می شود.این واحد تولیدی  دارای ۸ هکتار زمین کشاورزی است که تامین علوفه مورد نیاز این واحد را تامین می کند.با بهره برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۸ نفر در منطقه بصورت مستقیم و ۴ نفر غیر مستقیم فراهم شد.برای اجرای این طرح تولیدی ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده  است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال دولت شیر کشاورزی گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل