Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:49:54 GMT

پیش بینی بارش رگباری برای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۷۰۶

پیش بینی بارش رگباری برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: روز چهارشنبه هفته کنونی ابرناکی در خراسان رضوی افزایش می یابد که موجب بارش های پراکنده در عصر پنج شنبه در این استان خواهد شد.

زهرا مبشری افزود: در استان خراسان رضوی از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری جوی به نسبت پایدار حاکم است اما در مناطق جنوبی و شرق استان وزش باد تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی دو درجه افزایش دارد که در روزهای پایانی هفته به همین میزان کاهش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا روز چهارشنبه به ۳۴ درجه سلسیوس می رسد و کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بود که تا پایان هفته نوسان دو درجه ای دارد.

مبشری افزود: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی خراسان رضوی مشهد وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود موج بارشی از ظهر فردا پنجشنبه به تدریج، وقوع ناپایداری‌هایی را در سطح استان تا روز جمعه انتظار داریم.

وی افزود: از بعدازظهر فردا، افزایش ابر، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای، مه آلودی هوا و بارش رگبار بهاری با احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر استان برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مناطقی چون اردستان، نائین، ورزنه، کوهپایه، مبارکه، گلپایگان، لنجان، شاهین‌شهر و میمه، فریدن، فریدون‌شهر و شهرضا وقوع بارش‌های رگباری محتمل است و در سایر مناطق از جمله شهر اصفهان بارش‌ها پراکنده خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6063495

دیگر خبرها

  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی/ خودداری از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها