Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود کوچک تر بودن، نسبت به نقشه The Witcher 3 متراکم تر خواهد بود.

طرفداری - بی شک نقشه بازی The Witcher 3 بزرگ است. شما به راحتی می توانید ساعاتِ زیادی را در دنیای ویچر سپری کنید و از ان خسته نشوید. نقشه بازی Cyberpunk 2077 نسبت به این بازی کوچک تر خواهد بود اما طبق گفته سازنده بازی، Cyberpunk از نظر فعالیت متراکم تر از The Witcher 3 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچارد بورزیموسکی( تهیه کننده CyberPunk 2077) در مصاحبه خود با سایت Gamesradar، اعلام کرد دنیای Cyberpunk 2077 در حد خودش بزرگ است اما به اندازه دنیای The Witcher 3 نیست. بورزیموسکی ادامه داد که در بازی The Witcher 3 شاهد سرزمین های زیادی بودیم که در ان ها فعالیتی وجود نداشت و به عبارتی سرزمین های مرده زیادی در بازی وجود داشت، اما در Cyberpunk شاهد چنین اتفاقی نیستیم و محیطِ این بازی مانند یک شهر واقعی است.

لحظاتی پیش نیز اعلام شد Cyberpunk در رویداد Tokyo Game Show حضور خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از اقدامات شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی به خوبی عمل کرده و یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه ملی کوه نور صفه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از روابط عمومی شهرداری می‌خواهیم بسیاری از پروژه‌هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و دیگر شهرها از آن محروم هستند را در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تبلیغ کند.

کد خبر 744398

دیگر خبرها

  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • یک درصد از کارهای مارلون براندو خوب از آب درمی‌آمد/ دنیای ما بی‌اندازه پیچیده و بغرنج شده/ «روشنایی‌های شهر» بهترین اثرم است
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرگرمی تا سرحد مرگ!