Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:45:33 GMT

اجرای ۲۵۰ طرح فعال در شهرک صنعتی پرند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۷۷۴

مدیر شهرک صنعتی پرند پایه فعالیت این شهرک را برق و الکترونیک دانست و عنوان کرد: این شهرک به دلیل نزدیکی به پایتخت به بازارهای هدف نیز دسترسی دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی توانا امروز در مراسم بازدید رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان این شهرک گفت: شهرک پرند می‌تواند برند صنایع و دانش و فناوری کشور محسوب شود؛ چرا که مشکلاتی که امروزه صنعت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، از طریق دانش قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال ۸۱  هیات دولت ایجاد این شهرک را به تصویب رساند، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی پرند در سال ۸۳ با ۵۸ هکتار به بهره‌برداری رسید.

توانا با بیان اینکه در این شهرک ۴۵۶ قرارداد منعقد شده، خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۵۰ طرح فعال شده است، همچنین ۱۰۶ واحد صنعتی در مرحله ساخت و ساز  هستند که این پروسه قبل از بهره‌برداری است.

مدیر شهرک صنعتی پرند با بیان اینکه این شهرک صنعتی با استقبال زیادی از سوی شرکت‌ها روبرو شده است،  گفت: با راه‌اندازی این تعداد طرح پیش‌بینی می‌شود سه هزار و ۲۰۰ شغل برای واحدهای غیر فعال ایجاد شود.

وی با بیان این‌که شهرک صنعتی پرند از نظر  سرمایه‌گذاری دارای شرایط مطلوب است، ادامه داد: این شهرک، صنعتی و پایه فعالیت آن برق و الکترونیک است و به دلیل نزدیکی به پایتخت به بازارهای هدف دسترسی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان