Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، نورالله دلخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام امروز چهارم شهریور ماه ثبت این میزان تردد مسافران و به خصوص زائران را بی سابقه خواند و اظهار کرد: آمد و شد از مرز بین‌المللی مهران در پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نزدیکی مرز مهران به شهرهای عراق را دلیل استقبال مسافران و زائران از این مرز عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌های خوبی در مرز مهران از جمله آبرسانی، گیت‌های ورود و خروج، سرویس‌های بهداشتی، حمل و نقل مناسب و غیره ایجاد شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: تمام شرایط تسهیل در جهت عبور و مرور زائران در این مرز فراهم است و نیروهای خدماتی تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن آسایش و راحتی زائران انجام خواهند داد.
دلخواه اضافه کرد: اهمیت و لزوم سرعت بخشی به اتمام زیرساخت‌های اربعین با توجه به حذف ویزای اربعین مضاعف شده است.
وی در پایان عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها امسال جمعیتی به مراتب بیشتر از سنوات گذشته از مرز بین‌المللی مهران تردد خواهند کرد، بنابراین در توسعه زیرساخت‌ها برای خلق عظیم‌ترین کنگره اربعین تلاش مضاعفی کرده‌ایم تا رضایت زائرین را شاهد باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی مرز بین المللی مهران اربعین 98 قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام